Vic

    Dear Santa, it has been a super difficult year for everyone and I see that this year you cannot leave your house at the North Pole, but I know you are taking care of yourself. I would like to say that I was a great person and did my best in everything, and I'm sure you believe and saw it in me. So I would like to ask for a red pillow to put in my new home. Thanks in advance and a kiss from Lokom. Happy Xmas Santa !!! <3

     MY PROFILE 

    Vic

    online
    Created on:
    2020-07-27
    Vic
    i don't speak english :(
    The limit is 8 tags! Invalid tag.

     My Guestbook(33) myhabbo.guestbook.unknown.private 

    • Alex

      oi vc é meu gil do bbb

       
    • Alex

      E ela faz tudo!!!

       
    • Alex

      Home linda e natalina!!!! FELIZ NATAL!!

       
    • Alex

      ficou ótimo ave mary

       
    • Alex

      a mais perfeita do classic <3

       
    • Alex

      você é muito foda, parabéns por ter aguentado até o fim ♥

       
    • Alex

      s2s2s2

       
    • Alex

      lokão

       
    • Alex

      quack quack

       
    • Alex

      <3

       
    • Alex
       
    • Alex

      Olha minimail sz

       
    • Alex

      Tá sumido pq

       
    • Alex

      Saudades também!!!!

      Adoro vc :)

       
    • Alex

      DJ oficial do Habbo

       
    • Alex

      The winner, THE  LEGEND OF DJs!
      LOKOOOMMM <3!!

       
    • Alex

      O Melhor DJ!!!!

       
    • Alex

      petista

       
    • Alex

      k dise no entiendo a k te refieres, k es eso de trax........

       
    • Alex

      Oi, não entendi.

       
    • Alex

      Oi, não entendi.

       
    • Alex

      OQ CE QUER COM TRAX MOÇO

       
    • Alex

      VC E UMA CACHORA

       
    • Alex

      Eu só soube que a gaga passou por nós porque eu vi uma carreirinha de cocaína no chão

       
    • Alex

      Obrigado por me ensinar que o Harry Potter ouve Beyonce. Obrigado pela amizade sz

       
    • Alex

      lokom do mundinho amarelo, só lembro de tu qnd vejo amarelo agora hahah <3

       
    • Alex

      se der mame

       
    • Alex

      SE DERRAME
      SE
      DER
      AME

       
    • Alex

      oi gayzinha

       
    • Alex

      gostei do diálogo do matheus com sua irmã, ótimo dia! hue

       
    • Alex

      Tu é feio demais besha, vai comprar uns produtos de beleza pra sua face de dragão <3

       
    • Alex

      Grande lokom! s2s2

       
    • Alex

      AAAAAAAA até a sua você já veio editar e matar a saudade <3

       

     Badges & Achievements 

    16 - 1 / 14
    First | << | >> | Last

     My Rating 

    Average rating: 5
    17 votes total
    (17 users voted 4 or better)

    Edit Guestbook entry

    X

    Note: the message length must not exceed 200 characters

    Habbos Rooms Groups
    Find
     

    Delete entry

    X

    Are you sure you want to delete this entry?

    Cancel Delete

    X

    X